Nieuws

Overname onderhouds abonnementen door Keizer Installatiebedrijf

Beste klant,

Heeft u bij ons een servicecontract lopen voor onderhoud aan uw cv-ketel/geiser? Dan heeft u een brief / e-mail van ons ontvangen met het bericht dat onze werkzaamheden betreffende het installeren en onderhouden van cv-ketels en geisers ophouden te bestaan, als gevolg van uitstroom van onze specialistische onderhoudsmonteur(s).

Wij hebben Keizer Installatietechniek bereid gevonden de bestaande servicecontracten over te nemen.  Keizer Installatietechniek neemt contact met u op voor verdere uitleg en het maken van een afspraak, welke periodiek plaatsvindt.  Wij hopen u hiermee een passende oplossing aan te bieden.

Vraag 1: Ik heb een service abonnement, waar heb ik dan eigenlijk recht op?

Als u een service abonnement bij ons heeft, betaalt u vooraf voor de service. Na betaling heeft u recht op: elk jaar één periodiek onderhoudsbezoek. Het betreft werkzaamheden IN de ketel/geiser en niet de randapparatuur-/ onderdelen zoals leidingen, radiatoren, expansievat en thermostaat.

Heeft u een onderhoudscontract op regiebasis? : Onderhoud vindt ook in dit geval periodiek plaats, maar arbeidsloon, storingsdienst en materialen worden op regiebasis in rekening gebracht.

  • Abonnement exclusief storingsdienst: eventuele storingen worden verholpen op de eerst beschikbare dag/tijd. U betaalt het uurtarief en eventuele onderdelen.
  • Abonnement inclusief storingsdienst: Storingen proberen wij, indien mogelijk, dezelfde dag nog op te lossen. U betaalt het uurtarief en eventuele onderdelen.

Vraag 2: Ik heb al betaald, maar er is nog geen onderhoud gepleegd, wordt dat nog wel gedaan?

Als u al heeft betaald in 2021 of 2022, en er is na betaling nog geen onderhoud gepleegd, dan neemt Keizer Installatiebedrijf na de bouwvak contact met u op voor het maken van een afspraak. Onderhoud wordt uitgevoerd onder dezelfde voorwaarden als Piet Butter. Voor het servicebezoek zelf is dan al betaald, alleen de onderdelen en eventuele reiskosten worden aan u doorberekend.

Heeft u al betaald en is daarna ook onderhoud gepleegd, dan is aan de verplichtingen voldaan en wordt in principe het contract beëindigd. Maar ook in dit geval neemt Keizer na de bouwvak contact met u op voor een nieuwe aanbieding voor een abonnement.

Wilt u niet benaderd worden door Keizer en gaat u zelf op zoek naar een nieuwe partij? Mail dit dan aan [email protected]

Vraag 3: Hoe zit het met de storingsdienst? Wie kan ik bellen in geval van calamiteiten? 

De storingsdienst wordt verzorgd door Keizer Installatiebedrijf. U kunt in geval van storingen contact opnemen met 0299-657981.

Vraag 4: Ik heb een ander onderhoudscontract, bijvoorbeeld voor de wtw-machine of de warmtepomp. Gaat dat ook over?

Wij brengen op dit moment in kaart welke ‘speciale’ contracten er nog lopen. Ook deze zullen overgaan naar Keizer Installatiebedrijf. Na de zomervakantie wordt ook hierover contact met u opgenomen.

  • Heeft u tussentijds een storing, dan kunt u voor directe assistentie contact opnemen via 0299-657981.
  • Heeft u algemene vragen, stuurt u dan een mail naar i[email protected]

 

Brochure afbeelding Download onze brochure